Sunday, June 1, 2008

Lep pariški dan



Med tem, ko čakam na to, da se bo svet počasi naložil v stilu matrice II, sedim v majhnem cafeju na krožišču nedaleč od centra Issy-les-Moulineauxa. Mestece je Pariz praktično pogoltnil, povezal vase s podzemno in razen imena obiskovalcu nič drugega ne namiguje na to, da ni navadno predmestje Pariza.

Znajo pa domačini namigniti druge stvari. Recimo to, da v malem bistroju pred mojim hotelom z dvema zvezdicama ne strežejo samo pijače. Za svoj, z nečloveško zgodnjim bujenjem krvavo zasluženim caffe au lait, sem moral stegniti krake tja do naslednjega križišča. Prav tako je bilo poučno tudi bližnje srečanje z dvema zvezdicama v hotelu. Nekadilska soba tu pomeni, da jo zate posebej dobro prezračijo (ali pa tudi ne). Prijazni lastnik se je celo potrudil z mano v sobo in mi pomirjujoče zagotovil, Monsieur, c'est normal, ça! Takla mamo, po tolkla pa je.

Ampak le brez strahu. Dve sladki kockici v moji beli kavi (4 EUR) zagotavljata, da se bo moje popoldne kmalu obrnilo na bolje. Saj sem vendar takorekoč v prestolnici kulture, ne? Muzeji, razstave, svet mi leži pred nogami! Ko bi vsaj kak dan prej naredil tisto prezentacijo za jutri. Tako pa...

Ah, revenons Paris!

5 comments:

Anonymous said...

dobar dan.
ampak a si že bil letos kaj v Sloveniji.
ptički pojo, strele grmo,
everything je lepo, lo,lo.
en pozdrav od esmića

Pegaz said...

Slovaniji?
Ah, I know your country Yugoslovakia and your capital Bucapesti!

Eh, moj esmić, šta da ti pričam, kad sve znaš. Ljubo doma, mi pa na letalu. Ampak pridemo tudi domov! :)

striti said...

esmić spet peca. pokorno javljam svoj obstoj.
Vous retournez a Ljublje(a)na la semaine prochaine ou le mois prochain? (p. 99; V: Grammaire progressive du francais, CLE International, 1995)

Pegaz said...

(Nous sommes a la maison maitenant!)
(jao dečki, da me moja profa od francuskog vidi...!)

STRITI!!!! Pa ke si ti dog te mina rad! Midva iz esmićotom sva že pisala na Urad za izgubljene predmetne osebke pa na GRS pa na Arhiv Slovenije! Sej vem, bloganje ni več tok in, u Kozmotu (Kosmetu?) so rekli, da su na proleće u modi zagasiti tonovi, pa človk raj u hribe hod, al kaj. IN KDO BO PISAL, A? Heroji, eto kdo. In sodeč po sliki mit fakićen smo mi med njimi, kanedele?
Vi misd ju. Iz esmićom obljubiva, da drživa štango. Ti sam kej zapleš pardon napiš. (esmić aplauz ajde!)

nta said...

bulanžeriiii, patiseriiii, mon amiiiii, uiiiii uiiiii....ah

sej jest sem pa dela tut u...u...u...Dunaju. Majke mi.