Wednesday, October 31, 2007

Od tod in kam

Evo ga, hlevček je spet prišel na vrsto. Seveda smo tega vsi zelo veseli, tako jaz, ker sem končno dobil navdih, kot tudi vi, ki ste pomotoma spet enkrat prikruzali vanj in - o presneto - spet je nekaj napisal. Če ste že tukaj, ste to misel zagotovo pospremili z enim sočnim "Abaut bladi tajm, if ju ask mi!"

Pa smo tam. Mogoče ste opazili, da sem zapisujem predvsem neka razmišljanja in komentarje stvari, ki se mi zdijo pomembne, smešne ali zanimive. Bolj malo naravnost napišem o tem, kdo in kaj sem in se nasploh ne udeležujem raznih naštevalnih list. Saj ne, da bi bil proti - zelo lep način boljšega spoznavanja prijateljev so - vendar se enostavno zelo težko spravim k temu, da bi izbral 5 NAJljubših knjig, ali 7 NAJ pomembnejših stvari o sebi. Saj vem, da ni point v tem, da so RES najpomembnejše, pač izbereš nekaj, kar ti v tistem trenutku pade na glavo. Vseeno inženir (OK, bodimo prizanesljivi) v meni ne pusti napisati kar nekaj tjavdan. Če že pišemo, pol pišmo orenk al pa nč, a prov? In smo tam, pri dveh postih na mesec. Ubogo. :)

Saj ne, da se tudi meni ne bi dogajal kup stvari. Naštejmo samo nekaj NAJzanimivejših:
  • Recimo, največje presenečenje včerajšnjega dne je bil večerni trenutek, ko sem se hotel vsesti v avto, in na njem ni bilo registrskih tablic, pa sem potem eno uro čakal na policijo. Ker je danes v.d. dneva mrtvih, moram seveda na Kozjansko, brez tablic pa to ne bo mogoče. Kar pomeni hajdi miško registriraj avto prec koj. Še sreča, da Špan dela tudi danes, po sobotnem voznem redu.
  • En večer prej (očitno sem prava nočna ptica, ni kej) sem uspešno zmontiral in usposobil pralni stroj. S pomočjo uporabne čarovnije (lahko, da je bila tipa "levitas" ali pa je imela štiri kosmate močne roke) se je, zahomatan v plastiko in stiropor znašel v stanovanju, jaz pa sem se ga lotil s francozom, olfa nožem, multišraufcigrom in kleščami. Po dobri uri je novi stroj že veselo centrifugiral, pa tudi odtočna cev je speljala vodo, kamor spada.
  • Ugotovil sem, da če ima človek drisko, je NAJpomembnejše, da
    • ima dostop do čistega, ogrevanega, osvetljenega in prezračevanega prostora, kjer pred vrati ne stoji vrsta čakajočih in vsake 2,7 minute ne potrka na vrata "Kolega, a boš kmal!?" -> domača kopalnica zveni prikladno
    • ima okrog sebe vse pripadajoče pritikline: WC papir, časopis, dobro knjigo, žepni šah ali gejmboja
    • ima nekoga, komur lahko z rahlo mučeniško-trpeče-pogumnim izrazom na obrazu reče, "Mater me je zvil", in ta nekdo drugi sočustvujoče prikima, lahko pa (pač glede na resnost situacije) tudi pristavi kakšno zabeljeno v stilu "Drugič menjaj olje na črpalki!" ali "Saj ni treba vedno poleg rok z milom umit tudi knjig - ali pač?"
  • V skladu s prejšnjo točko vam tudi sporočam, da sem odkril zelo učinkovito zdravilo proti kašlju.
Za konec samo en citat, Sir Edmund Blackadder.
"Baldrick, you have no idea what irony is, do you?"
"Sure I do, it's the same thing as steelie or goldie, just made of iron!"

3 comments:

striti said...

tudi jast se pridružujem pegazu in pravim, da je treba objavit objavo na spletniku samo in izključno takrat, ko imaš kaj pametnega za povedat. ornk al pa nič.
kajti blog je relevanten medij, ki ne prenese diletantov.
mislm... (ogorčeno odide)
;) - smiley je za baldricke

Pegaz said...

Jest se pa trudim in trudim...
Potem pa takale podpora. Mislm, tut jest znam ne pisat članka in namest tega z žlico jest viki kremo, gdo pa ne zna? (mogoče un, ko nima viki kreme al pa je člank pomotoma že napisal). Ha!
(Ogorčeno objavi komentar in mazohistično nadaljuje pisanje članka)
(z obljubo, da ddanes NE BO več pisal na blog, bral forumov in se basal z viki kremo)
(ale prosim vaas, co to jee?)

Pegaz said...

@Striti: trpljenje mladega wertherja je univerzalno. Nivo viki kreme mi je padel pod rdečo. držmo pesti!
Baldrick :)