Sunday, July 4, 2010

Invazija Kitajcev



Dragi moji blogerji,

Pomagajte!
Zadnjih nekaj mesecev ugotavljam, da se je zelo povečalo zanimanje za moj Hlevček na Kitajskem. Vsak teden dobim vsaj en komentar v pismenkah, od uporabnikov, ki so prav tako mandarinsko pismeni, ali pa imajo poangležena kotimena. Seveda mi radovednost nikoli ne da miru, in guglijev translator (sori Nta!) mi prijazno prevede njihovo dračjece v visokoleteče navdihapolne izreke, kot so npr.
"Moč brez duha je prazna" ali
"Sonce vzhaja za vse nas" ali
"joškeritemladoletnikijugetdpikčr"

Najprej sem se komentarjem samo resignirano nasmehnil in jih pobrisal. Potem je tega postalo za moj okus malo preveč, in sem zato vklopil moderiranje komentarjev. Zdaj jih, vzhodnjaške prodajalce krompeeerja odpikam kar s klilkom na Reject. Kejs solved, ne?

No, še vedno to ni rešitev problema, saj si še vedno prizadevam verjeti, da ne gre za kronično vnetje, da svet in z njim net še nista tako pokvarjena, da mirni ljudje ne morejo v miru imeti miru, in kaj sploh hočejo ti ksenofobi, naj grejo raj domou od koder so pršli. Jaz bi, da mi nehajo pisat spamaste komentarje. Zato sem sestavil anketico, ki je v pomanjkanju volje do učenja ultraprekanjenih tehnoloških trikov ne bom zapakiral v najnovejšo bloggerjevo funkcionalnost. Ampak jo bom preprosto napisal. Ha!

Naj torej:

  • Obupam in sprejmem, da je pač tudi na blogih spam in da lahko čisto zaprem komentarje, če se mi ne da zavračat njih niti po  mailu,
  • Objavim vljudno prošnjo, udobno prevedeno v čajniz, da naj se manijo pisanja na tale hlevček, sicer... se bom razgoropadil!
  • Zaprem blog za komentarje (hm, zveni znano...? Že spet ta deja-vu!).
  • Naredim drugo kako še posebej zvito potezo. 
Svetujte prosim! Kaj pa počnete vi?

Mnoga hvala in sploh vas kr mal pogrešam,

vaš Pegaz :)

5 comments:

Wega said...

V bistvu mi ni jasno. Kako pridejo mimo tistih zavitih črk, ki mi gredo sicer tako zelo na živce?

Sicer pa bi bilo najbrž najbolje, da jih preprosto sproti brišeš. Enkrat se bodo menda že naveličali ka-li?

Pegaz said...

Wega maj men,
Se spomniš modelov, ki ti vsak dan po 100x pošljejo ponudbo za poceni replike ročnih ur, razne viagare in ponis enlargement? Pa obupane vdove ministrskih predsednikov črne celine, ki se po nigerijsko obračajo nate s prošnjo za pomoč, kako pokrasti 37 mio USD...? No, ti se še niso naveličali. Verjetno se tudi tile spemerji ne bodo...

Wega said...

Pst, pst, praviš da mi lahko zrihtaš poceni viagro?

Pegaz said...

Ups, zglkeda sem se zatipkal... sem hotel napisati Niagaro. (:oops:)
(No problem mistel I giv ju cheep price PRESS)

Pegaz said...

V ilustracijo sem se odločil, da kitajcem pustim na tej objavi prosto pot in naj skomentirajo, vam v ilustracijo in poduk :)