Friday, April 13, 2007

Dobrodošlica




Dragi moji,

Najprej je bila Slaščičarna, no, v bistvu Candy Store.
Potem Oblaček (Pohajaček? Kje pa je Veter Potepin?).
Pa Zvezdice (preveč pocukrano).
Baloni (??? kako čudaško)

Sledilo je nekaj intimidiranega mozganja, koko zahudika naj poimenujem tole mojo umotvorino? Vsi drugi *gulp* blogerji so tako originalni.

Sicer pa - zakaj že? Kaj moram dokazati? Pokazati? Nič. Tist, ki je kazal... hm. Moj cilj torej ni, da MORAM nekaj pokazati. Jaaaa,...,...?

Nič,
Hlevček naj bo. Tisti, ki me poznate, ste že bili v njegovi TF različici. Zdaj je tu nova, guglasta, sijoča in zaenkrat še skidana različica. Dobrodošli!

(No, tole ni bilo tako težko. Kaj pa zdaj?)

Aja, sej res. Blog - moj prvi uradni dnevnik - je tu.
Komaj sem se zadržal, da nisem zdrdral še "Pripravil ga je Tone Turk, brala pa Marjeta Avsenak."
(oh dem!)

Upam, da mi bo všeč, da se ga bom toliko privadil, da ne bo postal samo pribežališče za zaspane bite in skladišče za davno odrabljene misli. Da bom redno kaj napisal.
Slaščičarna. Shramba za nutelo in marmelado in sanje.
Moj Hlevček.
Za vas.

Pegaz :)

1 comment:

:) said...

Jeee! :) Koncno smo ga docakali! :) Cestitke, Natasa, da si zacela v to smer! (...se mi zdi, da se je tako zacelo...) No, sama sicer se nisem tako ...hm...analiticna, odprte sorte...kaj pa vem... Morda nekoc...
Skratka, vse dobro ob rojstvu, Hlevcek!:) Cestitke tudi tebi, Pegaz! ;)
...soncka za vse :)