Friday, November 2, 2007

Motivacija



Takole, prepričali ste me.
Po vzornem vzoru nekaterih svojih vzornikov sem si, kot prava papiga ponavlanka (Psittacus Repetitius), omislil števec. Ne števec hitrosti (ker bi pri meni moral šteti v minus al kako), temveč števec obiskov. Zazdelo se mi je namreč, da se je krog mojih kofetkarjev nekako stabiliziral pri številki, ki ji je vseeno, če jaz še kaj napišem al pa ne. Pa pustimo tukaj poredkost mojih postov, ki je vzročno-posledično zvezana z nizkimi pričakovanji mojih zvestih (o da, zelo zvestih!) bralcev v začaran krog padajoče spirale.

Ma ne, v bistvu sem bil samo malo radoveden.

Na moje veliko presenečenje vas kar nekaj pije kofe z mano!! Sem vedel, da se to ne bo končalo dobro. Je lepo včeraj en stric na radiu povedal, da:
  • blogov ne bere, ker se mu zdijo izguba časa;
  • si je enkrat vzel čas, par uric, in je prebral veliko tega, in je ugotovil, da so v bistvu ful zanimivi.
Potem sem ugasnil radio, da se mi ne bi moj vrednostni sistem sesul v franže ob tako očitnem pomanjkanju logike oz. zanikanju lastnega jaza, dela in bivanja.

Torej: prosto po Orwellovem konju Bokserju: "Še bolj bom pisal!"
Tenksing ju, Pegaz :)

5 comments:

Anonymous said...

iiiiii zdaj boš pa vedel, kdaj te berem :( čeprav sm anonimna :(
(al sm spet kej narobe razumela ... ahhh bjonda)

:)

lep dan

5rca

Pegaz said...

Ja. Vse bom vedel, bom vseviden in vseprisoten.
Še posebej, kadar se boš podpisala :)
Ampak če se podpišeš, bo štelo, kot da si povabljeni del družbe na kofetku.

Anonymous said...

samo da ne boš vsepriseben, pa je ok ... čeprav nč ne razumem ... mi boš moral na K minus Rožniku bl na dolg pa na širok razložit!

:)

5rca

Saša Gerčar said...

Še dobro, da boš, ker jaz imam v svojem RSS readerju bloge spravljene po direktorijih in na kakšnih se ponavadi leta nič ne dogaja in jaz jih preden jih čisto zbrišem, dam v direktorij "Zzzzzzz".
In tam sem te danes odkrila. Sem si rekla:"lej, lej, tam se je pa nekdo zbudil" in opazim Pegazovih 9! 9! novih postov.
Hmja, zdaj moram Pegaza spet nekam posortirati. Šment, ne delaj mi več tega! :)

Pegaz said...

@saška: dobrodošla! Pa čeprav bošš morala preurediti svoj RSS feed :)