Wednesday, November 14, 2007

Stop Pops 30

Včeraj je bil en lep večer. Nagnetli smo se na podstreho, v čarobno stanovanjce, nabrali dobre volje, umetniškega navdiha in posluha, in družno voščili eni novi klub memberici.



Ko te na vratih sprejme takle odbor, se najprej vprašaš, če je to slučajno Castle Anthrax. Seriously. Obviously.



"We were in the nick of time. You were in great peril."
"I don't think I was."
"Yes, you were. You were in terrible peril."


Malo smo imeli težav s konspiracijo, ker je bila tako globoka, da v bistvu do konca nismo vedli, al je hiša prava, kako prit noter, al bo un stric iz fleksarco psa na nas našuntal. No, ne samo, da je bila prava, dobili smo čisto prave sendviče, kraljevsko torto in tud izbran asortiman pijač.

Pojavil se je tudi veliki inkognito paparac, Dpop. Njega moram posebej omenit, in dodat, da se sploh nisem maščeval za tisto TF triatlonsko uganko, ki jo je udušil čist od začetka.



Za Nto smo pripravil torte in presenečenja in darilca in albumček z s kupom presenečenj.



Med lovljenjem kobacajev smo uspeli tudi nazdraviti in želeti
vs ves vese
najbl najbolš najboljoš

Tebi, Nta!


(na željo številnih bralcev (=> :) ) smo naredili nov, boljši golaž.)

"Look, let me go back in there and face the peril."
"No, it's too perilous."

13 comments:

dpop said...

Odlično zapisano inu (za)slikano ;)
P.S. A bo reportaža tudi v NG objavljena? ;)

:-) said...

ampak tolk da veš, dir frend! prepovedala ti bom fotko v rokah držat, kjer bom zraven, ker... ma nimam besed!! kje si jo najdu??? za nov let, a?! mislm... Grrrr...

PS: men je blo ful hudo, ker sem mogla bit glih takrat nekje na vzhodu... takem, ki ga ne maram... zato sem tud zdej mal sitna! ;-)
Ziher ste se mel ful dobr...

Anonymous said...

ooooooooo dpop :)

verjetno bilo to prijetno presenečenje za natašco :)


lep dan

5rca

5rca said...

hmmm ?!

nta said...

Sonja, to je pa en izredno globok, umetniški in konstruktiven komentar! :-)

Anonymous said...

nehi ... to sm jest ... 5rca :)

treniram neki, pa mi ne gre dobr :(


Pegaz, izbriši prosiiimmm :)

(blondinka)

nta said...

a ti si zdej sonja? In če si ti sonja, kdo je potem 5rca? in zakaj ne?

5rca said...

:)

imam izmišljeno ime na gmejlu .)

jest sm pa jest ... evo ... kar kdo hoče, 5rca al pa sonja :)

hmmmm ... če sm sonja, potem nism anonimna, pa me bo imel Pegaz rajši :)

kaj čm bit??

mojcej77 said...

U, pismu jasnu!
dpop je bil tm?????
Je prnesu kako kanglco pa lopatko;)?
Madonca!!!!...sm čist paf!
lp,
m

pies:pegaz, drgač pa res odlično slikano in zapisano!spominja na kak članek o tem, kako se zabavjo slavne osebnosti, a veš...tko, fensi...;))tko...paparacovsko, ampak bolš!Preprosto - tvoje!

Anonymous said...

ena issmet teh slavnih se zdej smejim... odlično Pegaz, prava basen. skor tko dobro fabuliraš kot moja stara mama...z alzheimerjem.
čao vsi!
Z.

Pegaz said...

Dragi moji, me veseli, da vam je zapis skor tok všeč, kokr taprava stvar. Tud sam sem se zabaval tu in tam (na kraju zloćina)...
@dpop: NG?

@:-): bite zer, a je zdej bolš? Smo te pogrešal. Drgač pa parti ni bil ne vem kva, ena bejba nam je pod mizo pobegnla, tadruga za kavč, jest ne vem, a sm kej tazga reku?

@Sonja: velkom! :)

@nta: a nismo rekli konšpiracija? Haš-haš, ask mi no kveščnz, aj tel ju nou lajz?

@Mojcej: eni se bolj najdemo v prozi... komični. Kt en salamaman rušdie z litrom redbulvodke in balonom smejalnega plina.

@Z: Look, it's my duty as a knight to sample as much peril as I can.
Pa čeprav rabim za to ajzen ajmer...

:-) said...

ful dobr! ;-)

striti said...

pegaz, res lepo.
otročki se dobro počutijo v tvoji družbi. je slikice že videla tvoja mama?
če je, pričakuj kak prikrit namig z njene strani v kratkem...