Wednesday, December 5, 2007

Miklavz!!!



Danes zjutraj me je v elektronskem nabiralniku cakalo pismo. Nikoli ne uganete - pisal mi je Miklavz!! (OK, mogoce ste uganili, ker je bil naslov malce prevec razkrivajoc). HEJJJJ!!! Kako sem se ga razveselil! Pravi, da sem bil priden! In dobil bom darila! Pise mi takole:

Spostovani Andrej,

na zalost sem grozno zaseden tu v Sloveniji, kjer je cel kup zelo pridnih otrok in visokih rdecelasih deklet. Zato ne bom imel casa priti v Ameriko in ti nabasati nogavico z pomarancami in cokoladnimi bonboni. Zato te prosim, da to naredis ti namesto mene. Kupi cel kup sladkarij, jih poskrij po svoji sobi in se jutri zbudi in v prijetnem presenecenju pohrustaj vse kar vidis. Ker si bil res res priden.

Tvoj Miklavz


Res je, tudi v Ameriki nosi Miklavz. Ce ne drugega, nosi pisma. Elektronska, kot se danasnjemu casu spodobi. Tudi darila so elektronska. Lahko si jih kar sam poisces z Googlom in preko neta posnames na trdi disk.

Edino, kar ni elektronsko, je razlog, zaradi katerega dobis pismo.
Ta najbolj steje.

Hvala, Miklavz!

4 comments:

:-) said...

Mene je tud ravnokar presenetil! :-) Kok dobr!

Anonymous said...

ne vem, ne vem, če ste bli vsi tako pridni, kot se hvalite. Čist gotovo bi se našla kakšna stvar, zaradi katere bi si zaslužili z leskovko po riti. Ampak naj vam bo. Letos sem mal zmatran, išias me daje, verige so težke, bom naslednje leto spet mal bolj glasno rožljal. Greva zdej z Miklavžem na pivo!

Anonymous said...

nam je tud napisal tvoj miklauž.kurc naj se že odloč čigav je...

Anonymous said...

Ne se sekirat, esmic. Tip ima najboljso sluzbo na svetu, za nedolocen cas in za celo vecnost. V zepih nosi sladkarije in jih deli otrokom. Ker so tako vsi pridni. Tudi ti, aneda. Pegaz pa se posebej, se zlasti odkar malo vec pise na blog.