Monday, January 21, 2008

Na pomoč! Slike me ne ubogajo!


Dragi moji,

najbrž se sprašujete, kod se potepa tale Pegaz in zakaj si ne vzame pet minut in kaj napiše.

Evo, zakaj. Tale superdupermegastrahoblastični google ma ene svoje fore in potem, ko naložim slikice v Picaso, iz nje na splet na Picasaweb in jih nato poskušam polinkat v blogec, se mi sfižijo.

Povem vam, prav veselje do objavljanja mi pobira. Zato tudi potem nič ne napišem. Eh klinc.

- če kopiram link iz Picasaweb, se slika sicer pokaže, a ko jo v objavljenem blogu kliknem za odpret, se mi ne odpre v novem oknu, temveč v zunanjem programu (recimo v Irfanu). To mi je kr neki.
- če poskusim naložit slike iz Picase na PCu direktno v Blogger, mi prenese samo štiri slike. Kar je bedno premalo, očiten bug in me kar jezi.

Očitno ne znam tega narediti bolje. Mojstri, pomagajte! Kako vi nalagate slike na Blogger? Zelo bi bil vesel enega dobrega kuharskega recepta, po točkah, kako in kaj naredit.

Večno hvaležen, pumagite, dobri ljudje!
Vaš Pegaz :)

5 comments:

:-) said...

Ojla!
1) Najprej pomanjšam slikco in jo opremim s podpisom v Irfanu,
2) potem pa tam v orodni vrstici editorja pritisnem nekaj podobnega kot ikonca "svet" pri nalaganju linka. Imam možnost browsanja in jo poiščem. Vpraša me tudi kam jo želim uvrstiti. Levo, desno, sredino in kakšne velikosti. Ko kliknem "končano", jo prenese v editor (in pikaso, v en folder, ki je temu namenjen in se je kreiral sam)
3) tu pa dobim ošpice! Če želim kakšen "fancy" design več slik, mi jih meče sem in tja po strani, da na koncu obupam in nekaj objavim, kar mi sicer ni všeč.... Želim si, da bi znala "oblikovat html"....

Ovca said...

Živ!

Oprosti no, ker se od smeha valjam pod mizo ampak kot alibi ti povem, da sem se točno s to foro ukvarjala in predvsem preklinjala slab mesec nazaj. Sem mislila, da sem samo jaz tko blond pa vidim da nisem :-). Eko zdaj dam fotko iz Picase na disk pol pa od tam na blog. In dela!

Anonymous said...

Živjo

Tudi jaz sem se mučil s temle. Evo moj nasvet če želiš direkten link do slik s picase:
1. na web picasi izberi želeno sliko
2. klikni "link to this photo"
3. klikni "select size" in izberi največjo
4. klikni v polje "HTML to embed in website" in s tem se izbere celoten text
5. stisni CTRL+C (kopiraj izbran text)
6. prilepi izbran text na blog in izlušči samo bližnjico do slike, od drugega http... do .jpg če je slika jpg formata (recimo takole http://lh3.google.com/uros.76/R5dUVTLWcAI/
AAAAAAAAAIo/RQ98VHnZtrU/s800/navodila.JPG)

Izgleda težko ampak v resnici ni ko parkrat poskusiš :)
Veselo bloganje še naprej.

Pegaz said...

Hej, hvala lepa za tele nasvete!
@Smejka: kako izbereš velikost in barvo napisa v Irfanu? Recimo za sliko 1024x840?

@Ovca: oprosti, tole ni blond, tole je šarmantno srebro! Sicer pa se tko ne vidi, ker je a)na kratko pošopano in b) bo itak "bela doktor nič rezati, zumba sama stran pasti"

@Bobr: hvala lepa za tale navodila, godfather! One day I will make you wonderful cake for your daughter's wedding!

:-) said...

Oj! Najprej označim polje s kurzorjem kamor želim nalepit podpis, nato grem v Edit/Insert text into selection. Odpre se mi okence kjer je spodaj choose font in tam se nastavi barva, velikost, font...