Tuesday, May 22, 2007

Listanje: Kaj imam na nočni omarici?

Priznam. Nimam nočne omarice. Kot ena sirota. Moje nočne potrebščine gostujejo v spodnjem predalu miznega predalnika. V njem se gnetejo:
  • črni spalni naočniki (GOstyle): da me v sanjah ne za/pre/slepi bleščeča prihodnost;
  • eden od aprilskih New Yorkerjev: pravkar požiram hommage Barbari Stanwyck (vzdih...)
  • "Lila" Roberta Pirsiga: Phaedrus je popravil motocikel, zdaj jadra po reki navzdol in išče Kakovost.
  • "Means of Ascent" Roberta Cara: LBJ kot predsednik ZDA je bil od vraga. Drugi del tetralogije s 4x700+ stranmi te ubuta v natanko 4,7 minute.
  • "Travel Photography" Lonely Planeta: Kam? Kdaj? Zakaj ne prej?
  • "Tomorrow's Professor" R.M.Reisa: tukaj sam iščem kakovost, zase in za moje.
Pa vi?

3 comments:

Anonymous said...

Se kar pridružujem tvoji skupnosti sirot, saj tudi sama nimam nočne omarice.Kar pa se tiče nočnih potrebščin pa se tem 'tvojim'stvarem ravno nebi moglo tako rečit.Razen če si kaj zamolčal :)

štajerka NINA

Pegaz said...

Nina: kako ne? Ponoči se pred spanjem pač malo čita; potem, ko se pa luč ugasne, je pa vsaka knjiga dobra, ne? :)

mojcej77 said...

Jaz pa imam omarco, na njej je pa polno ene šare, od očal, ure, telefona, ogrlic in sponk...čaka na dan, ko bom te stvari skrila pred kako lepo nočno lučko, pod katero bo šel kup knjig in skodelica, ki drži vsaj 5 deci bele kave. Ima pa moja omarca tudi dva predala, ampak so not gate pa nogavice pa modrci. Oni pa čakajo na selitev v kak primernejši kos pohištva, da bom vanju lahko skrila drugačne skrivnosti...AMpak je tudi tako čisto kul!