Sunday, May 6, 2007

Zgodba o dvojčku


Včasih se zgodi, da greš po cesti, in mimo primaha tvoj dober znanec. Prijazno ga pozdraviš, on pa te a) preprosto prezre, b) začudeno pogleda, c) prijazno odzdravi, a vidiš, da sploh ne ve, kdo si. Ta slednji namreč že ve: izrek "Prijatelji mojih prijateljev so tudi moji prijatelji" sicer včasih drži, a na srečo (zanj) ima njegov brat toliko prijateljev, da jih žal ne more vseh poznati. Zato se vljudno smehlja in odzdravlja. Neznancem.

Tudi meni se to dogaja. Operiram prste, pazim kolokvije, študentkam na vajah razlagam medicino, organiziram študentske zabave, ne da bi se kasneje tega spomnil. Včasih razmišljam, kakšno bi bilo moje življenje kot on.

Želel bi si, da bi skupaj počela več stvari. Da bi kdaj skupaj zajadrala, šla spet kdaj v hribe, ob pivu rekla kakšno moško. Pa zmanjka vikendov, zadovoljim se s krajšimi epizodnimi vlogami kot pripovedovalec zgodb nečakoma in njun telovadni učitelj. Pa vendar, nekega lepega dne...

Do takrat bom vsakemu neznancu, ki me bo na cesti prav prijazno pozdravil, vljudno odzdravil. Nasmeh na mojem obrazu bo pristen; vesel sem, da ima moj brat toliko prijateljev!

6 comments:

ninđa said...

No sej, glede kolokvija, itk ne vem al si bil ti al tvoj brat. Tip se mi je pač zdel znan in sem ga lahko umestila samo v TF Pegaza - torej tebe, čeprov sm te vidla sam tko ene parkrat na hitr. Čisz možno je, da je bil en čist tret tip. Pa zdi se mi da mu je blo ime Andrej.....

Anonymous said...

pegaz živjo (če si taprav?!)
si pa res zvezda blogov. kdaj pa kdaj pokukam na kakšnega, povsod tvoje slike :) še na svojem si :) al nisi ... ma sej ne vem več ... pomagej!
lep let :)
5rca

Anonymous said...

''toliko prijateljev, da jih žal ne more vseh poznati. Zato se vljudno smehlja in odzdravlja. Neznancem.''
ha, tole moja stara mama počne. najraje pa pozdravlja gospoda Alz Heimerja! nasmeh, Z.

Pegaz said...

Mojka: upam, da je bil vsaj rezultat kolokvija dober!

5rca: prid ti raj kej z nami tečt, al pa vsaj na trojke navijat!

Z: "Dragi, kdo pa je ta Ali Menti, ki mu vsak mesec nakazuješ toliko denarja?"

Anonymous said...

TEKAŠKI FORUM TAHITRE Petra Bertoncelj Nataša Tomaževič Jožica Pintar

vidim, da ne spremljaš prijav na trojke :)ha

se vidimo!

5rca

Anonymous said...

Someone smart, once said, feeling is what you get, for thinking the way you do. Torej, ce smo si z leti, eni s sluzenjem kruha z odpiranjem konzerv, pocasi pridobili
zaupanje in the way we think, je gotovo safe bet rect, Andrejko, lucky vsak, ki je blizu v koordinatah ali mislih, tvojemu coru.